سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

آری این است زیستن خوبان

يكشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۰۸ ق.ظ

هرچه فکرش را میکنم با عقل جور در نمی آید سحرگاه یک قرص نان جو و افطارش آب و نمک و یا فقط آب

 هرچه فکرش را میکنم با عقل جور در نمی آید زبان روزه و کندن چاه

هرچه فکرش را میکنم با عقل جور در نمی آید امیر باشی و پیراهن وصله دار بپوشی

هرچه فکرش را میکنم ....

قلمم بشکند چه میگویم من و اوصاف حضرت مولا؟!!!!

آری این است رسم زندگی مولایم علی (ع) که خود گفت در نامه اش به حنیف انصاری فرماندار بصره وقتی که به میهمانی اشرافیان بصره رفته بود:امام شما از دنیای خود دو جامه ی فرسوده و دو قرص نان رضایت داده است ، بدانید که شما توانایی چنین کاری را ندارید اما با پرهیزگاری اما با پرهیزگاری و تلاش فراوان و پاکدامنی و راستی مرا یاری دهید..

چقدر پاکدامن بوده ایم؟

چقدر پرهیزگار بوده ایم؟

باشد که پیرو او باشیم.

۹۰/۰۵/۱۶
مهران شیخی

نظرات  (۷)

۱۶ مرداد ۹۰ ، ۱۴:۱۸ رد پای خوبان
با بسم الرب شهداء شروع کردیم
منتظرتانم
۱۶ مرداد ۹۰ ، ۱۷:۴۹ برداشت اولیه
سلام جیگر
چه طورى؟
با روزه چی کار می کنی؟
مثل ما بهت فشار می آید
به ما که خیلی خوش می گذرد
روزه زیر کولر
پاسخ:
التماس دعا
ریا نباشه یه کم پاکدامنم !!
یه کم هم پرهیزکارم !!!
خلاصه دوست دارم شیعه باشم و دعا میکنم که منتظر باشم.
منتظر صبح.
صبح امید.
میاد یه روزی ، مطمئنم میاد.

میگم اگه ریا شد ببخشید !!!
جوگیر شدم خب !!!
پاسخ:
یا علی
۱۷ مرداد ۹۰ ، ۱۱:۵۰ رد پای خوبان
شعر باران برای قلب پاکو صافت در افطار
منم مثل تو مات این قصه ام
توام مثل من امشبو دعوتی
.
.
.
منتظرتم
سلام
اینگونه که مقایسه کنم
در همه چیز فقیرم و مستمند .
.
.
.
راستی بابت کلمه " جالبی" که برایم نوشتی ممنون به حساب تعریف گذاشتم .
پاسخ:
التماس دعا
سلام
زیاد فکر نکنید. سخن عشقو که نمیشه با عقل سنجید
ممنون که بهم سر زدید
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا
وای بر اون روزی که عقلمون گرفتار دلمون بشه!
تجربه کردی؟ فاز می ده اما سخته!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی